ترفند 5 ثانیه ای برای جملات انگیزشی قوی

Wiki Article

برایان تریسی چطور آینده مالی خود را تضمین کنید ۱۳۹۹/۰۴/۲۹

درمانگر در این مرحله باید مصاحبه ای انگیزشی انجام دهد و به بیماران کند تا به مرحله ی بعدی، یعنی تصمیم گیری برسند و بتوانند تصمیم درستی بگیرند که همان حذف یا کنار گذاشتن رفتار ناکارآمد است.

از بیمار بخواهید اهداف خود را توضیح بدهد. اگر بیمار تمایلی به هدف گزینی ندارد، ازاو بخواهید که توضیح دهد قبل از ابتلا به مشکل چه اهدافی داشت و مشکل فعلی اوچگونه اورا از آن اهداف منصرف کرد؟ مثلا:

فیلم ماتریکس زندگی ( مستند راز ۶ ) زیر نویس فارسی ۱۳۹۹/۰۴/۱۸

مکث کن، نفس بکش، اگر باید گریه کنی اینکارو بکن، ولی هیچ وقت نا امید نشو و به راهت ادامه بده.

سابليمينال , قانون جذب , خود هيپنوتيزم , هيپنوتراپي

هدف درمانگر در این مرحله, غلبه بر مقاومت بیماران و انگیزه مند کردن آنان است و این با آگاه کردن بیماران از پیامدهای منفی رفتار مشکل آفرین بر روی خودشان و اطرافیان صورت می گیرد. اگر بیماران تمایل اینجا چندانی به تغییر نداشته باشند، درمانگر، می تواند با اعضای خانواده را دعوت کند نحوه استفاده از جملات انگیزشی و از آنها کمک بخواهد.

کوچک‌ترین عملی که انجام محمد جانبلاغی جملات انگیزشی میدی از هزار ساعت حرف زدن و ده هزار ساعت خیال‌بافی بهتره.

«کسی که تمام تلاش خود را کرده است و می‌داند که تمام تلاش خود را کرده است، موفق شده است، حتی اگر همه او شکست خورده بدانند»

چارلز آر. سویندول: زندگی تنها ۱۰٪ از اتفاقات و مسائل شما را رقم می‌زند و ۹۰٪ بقیه آن بستگی به واکنش شما در رویارویی با آن دارد.

فرار از مسئولیت های شخصی و دریافت توجه مثبت و منفی اطرافیان نسبت به بیمار میتواند نمونه هایی از فواید رفتار ناکارآمد باشند.

اگر اخباری که دنبال می‌کنید می‌توانستند به شما در پیشرفتتان کمک کنند، روزنامه‌نگاران بالاترین درآمد را در دنیا کسب می‌کردند. در صورتیکه اصلا این‌طور نیست.

خانه اى که در آن قرآن فراوان خوانده شود، خیر آن بسیار گردد و به اهل آن وسعت داده شود و براى آسمانیان بدرخشد چنان که ستارگان اینجا آسمان براى زمینیان مى درخشند.

✅ مطلب مشابه: شعر در مورد تلاش و پشتکار + اشعار کوتاه و بلند در مورد کوشش کردن

Report this wiki page